okolje

Prostovoljni dnevnik iz mreže je dekodiral dnevnik udeležencev

Kazalo:

Anonim

Branje tujih dnevnikov je grdo. Kaj pa, če dnevnik pripada dedku, ki je živel med drugo svetovno vojno? Seveda, preberite!

Eden od netizanov je poročal, da je našel dedkov dnevnik in bi ga rad prebral, težava pa je v tem, da je dnevnik napisan v prepisih, ki jih vnuk seveda nima.

Na vpitje se je odzval prostovoljec, ki prepis nekoliko razume, vendar se s prevodi na tem področju ne ukvarja. Seznanil se je s fotografijami dnevnika, vendar se mu ni mudilo, da bi pomagal uporabniku in izjavil, da je prevajanje rokopisov težko, lažje branje in malo razumevanje romanov ali verskih besedil, napisanih v tej obliki, dešifriranje rokopisa pa bi zahtevalo veliko časa in truda.

Kaj je bilo v dnevniku?

Sodeč po majhnem drobcu dnevnika, ki ga objavljamo spodaj, v njem človek govori o svojem življenju, ko je bil v vojski. O tem, kaj ga hranijo, kaj počne vojska, kakšni odnosi se razvijajo v timu, kakšne manipulacije se dogajajo. Odlomek dnevnika je vseeno prevedel tisti prostovoljec, ki se je odzval na uporabnikovo objavo.

9.4.41 - sreda

To se nanaša na 9. april 1941.

Na levi strani […] 5:30 tramvaj je vozil […] do skladišča orožja. Prihod ob 8:00. Demontirali vsa oblačila, razen čevljev in plaščev. Opravil vsaj 20 sob za različne izpite. Izpiti so se končali okoli 10. ure. […] Oculist, ENT opravil. [Bilo je potrebno … papir in stvari … v alkoholu in … v bombažu]. Nekaterim so lahko zaradi obstoječih bolezni zavrnili, vendar jih je zdravnik vprašal, če se želijo pridružiti vojski. Če bi rekli, da, bi odobril. Nekateri bodo zgrešeni tudi s slabim vidom, če bodo lahko brali s svojimi očali. En moj prijatelj je vzel [38] težo. Šli smo od 10 do 4 z [… najinim kosilom]. [Imel sem] svojo izbiro za [večerjo …], drugi so imeli samo svinjske kotlete. Sama sem jedla, večerjala sem. Od 620 moških nas je bilo približno 10 […], ker smo šli mimo.

Nova križarka za odrasle: alkohol in dobra hrana

Mučeni mačji lasje na rjuhah: znebili so se po nasvetu izkušenega rejca

Ženska, ki ji je uspelo očariti Leva Bi-2: nove fotografije rokerjeve žene

Najprej izpiti. Moja številka je bila 27. V kamp Grant sem odšel ob 8:30 na IC. Na razpolago smo imeli cel vlak. 13 ur stoječega, [… ing] in hoje me je res utrudilo. [Vuksenek] z našim [kupom], on pa je imel svojo fotografijo v […] časopisu.

10.4.41 - četrtek

Navedeno 10. aprila 1941.

Prišel v tabor Grant okoli 23. ure. Bilo je […] kosila z govejo obaro in naši krožniki so bili napolnjeni do konca. Identificiran v vojašnici B-204, moja postelja je 22. Zelo udobno. Spal nisem mogel do 2. ure zjutraj. Zbudil se je ob 6. uri zjutraj. [Dobila sem podjetje … prihodnost]. Na testu […], ki je bil poslan v razred št. 2, je bil 119. od 150 ljudi. Opravil test za zaposlitev [ratinga] v vojski. Dobil 45 točk. Vbrizgali so [tifus … vedno] cepljeni. Nato so nahranili purana.

Za večerjo so dobili ostanke. Oditi je bilo dovoljeno pred 23. uro, jaz pa sem ostala, da pišem pisma. Roka me je nekoliko poškodovala. Večina tolp se je odpravila na praznovanje v mesto, vendar so morali počakati na avtobus ali peš.

Posadka je posnela fotografijo. Ne vsak dan letijo takšni potniki

Naredite si sami originalni termos iz lesa in epoksi gline: mojstrski razred

Topla psarna z učinkom parketa: navodila za nego lastnikov

11.4.41 - petek

Danes sem šel v cerkev in stal [… ves čas …]. Delali cel dan: prali, pometali in čistili. Večino štipendistov so premeščali v različne vojašnice. Ostalo nas je le pet, ki so odšli v druge vojašnice po zdravstveni zbor. Jajca in toast za zajtrk. Nisem jedel večerje, ker mi črevesje ne deluje pravilno. Vzel je odvajalo.

12.4.41 - sobota

V naši vojašnici so se pojavili novi možje iz Detroita. Odpravili vojašnico. Malce hodil. Popoldne smo šli do Rockforda in spili nekaj kozarcev piva, da smo sedeli in večerjali. Gledal sem, kako ciganska Rose Lee izvaja svoj striptiz. […] V mestu takrat […]. Vrnil se je v….

13.4.41 - nedelja

10:00 Velikonočna nedelja. Ves dan je deževalo. Ostali smo v baraki. Igrali so karte, jaz sem dobil 4 dolarje. Poslala sem 10 razglednic in eno pismo.

Deklica je v roko prinesla dva prozorna trakova in ju »nastanila« na svojem dvorišču

Kako pravilno nositi masko: zdravniki so razložili, zakaj lahko brada moti

Palačinke iz ust: recept Viktorije Boni

14.441 - ponedeljek

Grant je zapustil tabor iz Shelby Camp 10:10. Prišel […] ob 17:00, da bi prevzel tovor […]. Prišel v St. Louis ob 20. uri. Spal je v zgornjem pogradu. Ponoči se peljal skozi Kentucky in Missouri. Zbudil se je v Tennesseeju. Zelo hribovita Mississippi, zelo gozdnata, veliko žag. Veliko [čekov] ob železnici. Prišel v Shelbyjev tabor ob 15:15.

15.451 - torek

Trajalo je 29 ur. Hrana na vlaku je bila zaradi neke napake zelo slaba. Konzervirana koruza, govedina, marmelada, pivo in [kava]. V vlaku smo samo gledali pokrajine. Prava preiskava je bila v Shelbyjevem taboru. Skupina se je igrala in tovornjaki so nas dostavili v naše podjetje. Dobavljeno klirinški družbi.

Naše podjetje sestavljajo predvsem moški iz Wisconsina in Michigana. Zelo malo iz Illinoisa. Večerja iz govejega mesa. [Premaknjen] v šotor. 16 kvadratnih 5 spalnih mest.

16.441 - sreda

Palačinke za zajtrk, govedina za večerjo, šunka na kosti za večerjo. Prikazana taktika in kratek sprehod. Popoldne izkopljemo sod. To je bila dobra vaja. Vozil sem se z enega konca tabora na drugi v vojaškem tovornjaku.

Na mojstrskem razredu sem se naučil kuhati tanke ajdove palačinke s kvasom

Zakaj je bilo učenje rolkanja pri 39 letih najboljša odločitev v mojem življenju

Stanovanja iz 1920-ih v bližini Sydneyja ne bo enostavno najti niti za sledilce

17.4.41 - četrtek

Običajni pohod in vaja. Ovsena kaša za zajtrk, govedina in [pivo] za večerjo. Cel dan kopljemo rove.

18.441 - petek

Slišali so za vojaško vljudnost. Pozdravite [navodilo]. Jajca in slanina za zajtrk. Pregled nog. […] Za večerjo so dali ribe. Popoldne so naredili veliko lopate. Popili smo 3 pločevinke piva […].

19.4.41 - sobota

[…] zjutraj. Inšpekcija s strani majorja v […]. Popoldne je zelo malo delal. Pregledana so bila vsa naša oblačila. Jajca za zajtrk. Šunka za kosilo in najprej pojedla surovo zeleno. Šunka na kosti za večerjo. Popili smo 2 pločevinki piva. [… in papir].